Indmeldelse i Lusitanoforeningen i Danmark foregår ved at sende følgende oplysninger til bestyrelsen@lusitanoforeningen.dk

Navn
Telefon nr.
Mobil nr.
Evt. Hjemmeside

Er du hesteejer –  så hestens navn og køn
(Ejer af ren Lusitano, eller cruzado/blanding eller Lusitano uden papirer).

Medsend følgende stamtavleoversigt
Farfar (avler)
Far (avler)
Farmor (avler)

Enkelt-medlemskab (1 stemme til Generalforsamling):Indmeldelse koster 200 kr. + 400 kr. i medlemsgebyr. Herefter koster det 400 kr. pr år fortsat at være medlem.
Familiemedlemsskab (2 stemmer til Generalforsamling):Familiekontingent er for 2 voksne og børn under 18 i samme husstandIndmeldelse koster 200 kr. + 550 kr. i medlemsgebyr.Herefter koster det 550 kr. pr år fortsat at være medlem.
Betales medlemskab ikke rettidigt sker der automatisk udmeldelse.

Melder man sig ind efter den 1/7. Så betaler man for 1,5 år, det vil sige enkelt-medlem betaler Indmeldelse koster 200 kr. + 600 kr i medlemsgebyr.

Årskontingent betales inden generalforsamlingen som afholdes feb./mar. måned og der udsendes automatisk ”reminder”.

Når vi har modtaget din tilmelding og indbetaling, får du tilsendt en kvittering og du har stemmeret på generalforsamlingen. Du kan allerede nu downloade foreningens vedtægter HER (indsæt link)

*Vi vil fortrinsvis kontakte dig pr. e-mail, det er derfor vigtigt at du oplyser din e-mail adresse. Har du ingen – bedes dette oplyst.